woensdag 25 november 2015

Ananas mania

Net voor de zomer barstte de ananasgekheid los in naailand. Op zowat iedere naaiblog zag ik deze stofjes al passeren, ook ik had wel zin in een heerlijk warme sweater met ananasjes. Bij Petite Couture liet ik een metertje aan de kant leggen. 
In La Maison Victor stond er een patroontje om een bomber jack te maken: de blossom jas
Eerst ging ik het hele jasje in ananassen doen, maar onder het motto less is more koos ik voor de mouwen effen blauw. Bijpassende blauwe sweaterstof vond ik bij Stoffen Artevelde.
Ook zij
ging al voor deze combinatie, maar dan in de omgekeerde versie. 
Het is een ideaal jasje voor ‘s avonds, dat al voor de zomer klaar was... Op reis deze zomer kwam het meermaals van pas tijdens de koudere Oegandese avonden. Ondanks dat het dus al veel gedragen werd kwam het er maar niet van foto’s te nemen. Afgelopen weekend op het strand van Scheveningen lukte dat wel. 


Stof: Petite Couture en Stoffen Artevelde

Patroon: La Maison Victor


4 opmerkingen:

Tam Tam zei

Mooi, staat je goed!

Wendy (Petite Couture) zei

Ze blijven mooi en in zo'n jasje komen ze echt tot hun recht!

La fille Hella zei

Super mooi! Ik blijf fan van de ananas-stoffen.

Gaëtane zei

Mooi!