maandag 28 maart 2016

White alpaca

In deze tijden, waarin het hart soms koud is, is het belangrijk van buitenaf een beetje warmte te krijgen. Dus ook in de kleren die we aandoen, een sjaal uit heerlijk zachte alpacawol kan daarbij een beetje helpen. 
De wol kocht ik, net zoals zij deed bij de vorige versie, bij Julija's shop.  Ik ben een echte nul in breien, al mijn skills leerde ik van blogmaatje Lien. Het is een heel goed beginnersprojectje. Je breit met twee draden tegelijk, enerzijds is dat voor een beginner wel een uitdaging, anderzijds zorgt dat ervoor dat het wel echt vooruit gaat. Hoewel ik dat laatste een beetje moet nuanceren... Ik begon er in juni 2015 aan, om tegen het jaareinde eindelijk klaar te zijn. Met het komen van de zomer verminderde de breigoesting, pas tegen de herfst vloog ik er echt in.
De lente is nog niet voor meteen, maar in afwachting ervan heb ik het heerlijk warm met de alpaca sjaal. 


Geen opmerkingen: